BERGENBIER S.A., PARTE A GRUPULUI MOLSON COORS, LANSEAZĂ PRAHA – O BERE CREATĂ DE MAEȘTRII BERARI STAROPRAMEN Bergenbier S.A. lansează Praha – o bere creată de maeștrii berari Staropramen
Inovația caracterizează fiecare activitate ce ține de brandul Bergenbier. De la respectarea rețetelor tradiționale și specifice fiecărei beri și până la îndeplinirea promisiunii unui gust unic, special, Bergenbier dezvăluie o nouă perspectivă asupra industriei, într-un mod autentic și prietenos. Anul 2022 a început într-o notă optimistă cu perspective de business ce vizează atât diversificarea mărcilor din portofoliu cât și dezvoltarea unor noi campanii de CSR.
Astfel, din luna februarie, Bergenbier și-a diversificat portofoliul cu noua bere Praha, creată de celebrii maeștri de bere Staropramen. Inspirată din rețeta maestrului berar Michael Trnka, care a petrecut 28 de ani la Staropramen, la sfârșitul secolului al XIX-lea, și datorită tehnicilor tradiționale de fabricare, Praha este noua bere Pilsner Lager, mai aromatizată, mai netedă ca gust, dar care oferă o senzație de lejeritate.
„Marcăm un moment important cu prima lansare din 2022: extinderea și consolidarea portofoliului premium Bergenbier S.A. Mixul echilibrat dintre gustul bogat și senzația de lejeritate, precum și valorile noului brand, ne aduc convingerea că Praha răspunde tendinței consumatorilor români de a se îndrepta spre beri premium, cu personalitate, pe care le consumă în mod responsabil. În plus, succesul pe care Praha îl are în celelalte țări europene din grupul Molson Coors, demonstrează calitatea acestei beri premium”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier.
Berea creată de Michael Trnka a fost un omagiu adus moștenirii berii din Cehia pe care a transpus-o, totodată, într-o epocă modernă. A reușit ceea ce alții considerau imposibil până atunci: o bere bogată în gust, dar cu o senzație de lejeritate.