2021, anul în care Bergenbier a spus o poveste prin lansarea noii imagini, mai moderne și mai adaptate trendurilor curente de design
2021 a fost un an cu multe lecții de viață și de business. Un bun catalizator care a unit echipele în jurul misiunii și viziunii organizației. La nivel de industrie însă, 2021 a fost fără îndoială al doilea an extrem de dificil, iar cifrele prezentate în raportul Asociației Berarii României arată că în Europa 860.000 de oameni din industria berii şi-au pierdut job-urile, iar în România, aproximativ 10.000.
Pentru Bergenbier, cea mai importantă realizare la nivel de business a fost dezvoltarea noii imagini, care a pornit de la înțelegerea dorințelor și nevoilor consumatorilor.
„2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoție și consecvență. Noul Bergenbier înseamnă aceeași bere de calitate, alături de noi oportunități. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experții și consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.
Din 1995, berea Bergenbier deține unul dintre cele mai longevive și populare sloganuri din istoria publicității “PRIETENII STIU DE CE!”, iar acum, noua imagine completează sloganul, dezvăluind o nouă perspectivă asupra vieții, într-un mod autentic, prietenos.