Responsabilitate socială
Evenimentele din ultimii ani au cristalizat cât de important este pentru noi toți să acționăm în problemele de mediu, sociale și de sustenabilitate. Ne dorim să trăim într-o lume curată, în care avem cu toții șansa la o viață fericită și în care contribuim la bunăstarea celor din jurul nostru.
Suntem o companie care încurajează sustenabilitatea, iar acțiunile noastre reflectă dorința de a contribui la acel viitor mai bun despre care vorbim cu toții. La nivelul grupului avem o direcție și un focus clare pe zona de sustenabilitate pe 4 niveluri: diversitate, managementul apei, mediu și supply chain.
Prin intermediul acțiunilor noastre de a proteja resursele pe care le avem la dispoziție contribuim la dezvoltarea unei lumi sustenabile, iar anul acesta, sub umbrela „Prietenii știu să fie responsabili”, vom demara mai multe proiecte de corporate social responsibility care urmăresc patru piloni importanți - oamenii, comunitățile, mediul înconjurător și educarea populației în vederea consumului responsabil de alcool – printre care: Ploiești Airly Project, Uber Campaign și ExtravaCANza.
Acordăm o atenție sporită impactului pe care îl generăm asupra mediului înconjurător, iar sustenabilitatea este în centrul acțiunilor noastre, fie că vorbim de reducerea consumului de apă în fabrica noastră, de acțiuni de împădurire sau de ecologizare. De aceea, din dorința de a dărui comunității din Ploiești un mediu mai curat, de a proteja resursele și de a dezvolta un viitor sustenabil, împreună cu Airly vom instala senzori de calitate a aerului în parcurile din Ploiești, oraș ce găzduiește și fabrica Bergenbier. Scopul campaniei este reducerea gradului de poluare prin îmbunătățirea calității aerului și protejarea comunității prin dezvoltarea de proiecte concrete și acțiuni durabile.
Desigur, acțiunile în zona consumului responsabil de alcool reprezintă un principal pilon al strategiei noastre de sustenabilitate, iar informarea publicului cu privire la consumul responsabil se află printre prioritățile noastre. De aceea, derulăm constant campanii de conștientizare, iar anul acesta, sub umbrela campaniei „Prietenii știu să fie responsabili” lansăm împreună cu Uber, proiectul ,,Cool Yourself Responsible”, care va avea loc în timpul Campionatului Mondial de Fotbal.
De asemenea, și anul acesta am ales să sprijinim Asociaţiea Alucro în caravana dedicată colectării dozelor din aluminiu şi sticlelor din plastic în oraşele Tulcea, Iaşi, Suceava, Bacău, Sibiu, Oradea, Turda, Târgu Mureş, Constanţa şi Bucureşti.
În plus, prin implicarea în campania ExtravaCANza, contribuim la păstrarea unor plaje curate, prin facilitarea reciclării dozelor de băutură consumate în perioada verii și, în același timp, încurajăm reciclarea și în afara casei.