Bergenbier continuă povestea anului 2021 cu lansarea Fresh, un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0
De peste 21 de ani, Bergenbier este alături de prietenii săi. Este berea care însoțește meciurile echipei preferate, serile cu prietenii sau ieșirile în oraș la terasă, dar și berea care, din 1995, anul lansării, a făcut pionierat în România. Cele mai importante și remarcate mărci sunt cele care privesc în jur, care observă din timp modificări în comportamentul consumatorului și valorifică schimbările apărute pe piață pentru a-și menține poziția de lider.
Astfel, după lansarea noii imagini Bergenbier, povestea anului 2021 a continuat cu lansarea Fresh 0.0, mixul de suc de fructe cu bere 0.0% alcool, disponibil în două sortimente inedite - suc de măr și pară și suc de zmeură și afine.
„Vara 2021 ne aduce prima dintr-o serie de lansări de produse noi pe care Bergenbier S.A le pregătește. Odată cu brandul FRESH 0.0, ne diversificăm portofoliul de produse “mai mult decât bere” și pregătim astfel terenul pentru lansarea, în perioada următoare, a unor alte inovații. Mixurile de bere și berile aromatizate au în ultimii ani o tendință de creștere, în condițiile în care se observă o preferință mai mare a consumatorilor pentru acest segment.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.
Lansarea Fresh 0.0 alcool s-a bucurat de o campanie de comunicare integrată, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”, mixul de bere fără alcool fiind cel care îți oferă libertatea de a te bucura oricând, în orice moment al zilei, de gustul răcoritor de bere și suc de fructe, datorită conținutului de 0.0% alcool.